Drag - Váltás
Gyorsulási versenyeken nagyon fontos a megfelelõ idõben történõ váltás! Próbálj meg mindig azelõtt váltani, mielott a RPM mérõn a mutató elérné a piros szintet. Ha sikerül jól váltani, akkor a játék Style pontokkal honorálja a manõvert. A korai váltás legalább olyan rossz, mint a késõn történõ, a legideálisabb a Good Shift illetve a Perfect Shift, ha végig így váltunk akkor szinte biztos a gyõzelem!
Drag - Elõzés
A gyorsulási versenyeken elengedhetetlen a jó váltás, amit már feljebb ecseteltem. De a pályán még sok más nehézséggel is meg kel küzdenünk. Az ellenfelek nagyon intelligensek, és hajlamosak egy másik autónak, vagy egy tereptárgynak nekilökni. Ha elõzni próbálsz akkor nagyon fontos a szélárnyék, minél hosszabb ideig vagy árnyékban annál több Style pontot kapsz. Elõzésnél ügyelni kell a forgalomra, ezért tanácsos mindig a jobb oldali sávokban próbálkozni. Mielõtt nekilátnánk a manõvernek bizonyosodjunk meg róla, hogy nincs-e akadály a pályán.
Drag - Csak ne olyan hevesen!
Drag módban nagyon oda kell figyelni a motor hõmérsékletére, mert bizony hajlamos elrobbanni. Elõször is mindig váltsunk, mert pár másodperc a maximális fordulaton, és bumm! Aztán az utolsó sebességben lehetnek még gondok a motor hõmérsékletével, amit úgy lehet kiküszöbölni, ha a nitro-t nem a végén nyomjátok el.
Drift
Nekem a Drift játékmód volt a kedvencem, mert felért egy könnyed pihenéssel két verseny között. Ez az egyetlen egy játékmód, ahol egyedül vagy a pályán. A cél, hogy minnél többet csúszkálj, aminek eredményeképpen pontokat kapsz. Természetesen itt is az elsõ helyet kell megszerezni, hogy továbbjuss. Érdemes a fehér vonalokon csúszni, mert úgy sokkal több pontot kapsz, mintha simán az út közepén tennéd ugyanezt.
Kanyarokban fék is kell!
Ha azt gondolnátok, hogy egyes kanyarokat teljes gázzal, vagy fék nélkül be tudjátok venni, akkor tévedtek. Ha itt nekimész egy masszívabb tereptárgynak nem pattansz vissza, tehát érdemes kicsit lejjebb venni a kakaót!
Okosan és biztosan
A Circuit/Sprint/Lap Knockout pályákon mindig vannak levágásaok, amiket általában érdemes is kihasználni. Nem csak elõnyhöz juthatunk a rövidítésekkel, hanem még plusz Style pont is üti a markunkat.
Másik fontos dolog a nitro, amit csak akkor használjunk, ha teljes mértékben uraljuk a verdánkat, tehát inkább egyenesekben aktiváljuk azt a kis pluszt. Emellett érdemes még továbbá spórolni az N2O-val, mert bármikor jól jöhet, gondoljunk csak egy szoros befutóra!
Ha már nagyon irritálnak az ellenfelek, akkor meg lehet próbálkozni a kilökésükkel, ami általában be is jön. Csak az a lényeg, hogy te legyél hátrébb, így elég egy kicsit megtolni az elõtted lévõ farát és kis szerencsével kipördül a szerencsétlen:D!
Tuning, tuning, tuning...
A tuningnak nagyon fontos szerepe van ebben a játékban (ki gondolta volna...:D), éppen ezért amint megnyertél egy versenyt, az új cuccokat érdemes rögtön upgradelni. Ha pontok szûkében vagy akkor inkább a teljesítménynövelõ "szerekre" költs, mintsem a vizuális upgradekre!
Style pontok
A Style pontoknak nagyon fontos szerepük van a játékban, segítségükkel tudsz fejleszteni. A Style pontok mennyiségét erõsen befolyásolja a kocsi kinézete, az ún. "Reputation Level". Ahány csillagos a kocsi annyiszorosára fog nõni a verseny végén megszerzett Style pontok összege, tehát érdemes erre is figyelmet fordítani.
Miért jár Style pont?
Style pontokkal díjaz a játék, ha:
- levágod a pályát(Circuit/Sprint/KO) - szélárnyékban haladsz - ugratsz - közel mész el egy civil autó mellett - csúsztatod a kocsit(Circuit/Sprint/KO) - elsõként teljesítesz egy kört
Optimális grafika
A játéknak megvannak a maga kis erõforrást zabáló effektjei, amit jobb ha kikapcsolunk! Ilyen például a Motion Blur, vagy a Glow effekt is. Az optimális sebességhez ajánlatos mediumra tenni a részletességet és a Motion Blur-t, illetve a Glow-t kikapcsolni. Így 1024*768-ban is jól fog szaladni a gyengébb gépeken is. |